Irane korosh ایران کوروش


Irane korosh ایران کوروش

Main My profile designer
در باره ي ما

ایران متعلق به همه ما می باشد کوروش یک تمدن است

ساعت فلش

پيوند روزانه
goal
akairan
نود
google
مرجع خبری پرسپولیس
parsvi
سایت باشگاه استقلال
سایت باشگاه پرسپولیس
روزنامه دنیای اقتصاد
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
:: تمام پيوندها ::
جستجو در سايت
"لطفا از کلمات کليدي براي جستجو استفاده کنيد !!!


طراح قالب

Www.LoxBlog.Com
بيانيه اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی: مهدی واقعا مريض بود

 س از اعلام نظر کتبی جناب آقای دکتر ناظری که به اين بيانيه پيوست شده، موضوع با درخواست دادستانی در کميسيون هفت نفره پزشکی مطرح و اين کميسيون نظر پزشک معتمد در خصوص ضرورت انجام آنژيوگرافی را به تصويب می رساند.

پس از احراز نشانه های عارضه قلبی، آقای مهدی هاشمی توسط ماموران دادستانی و زندان اوين برای انجام عمل آنژيوگرافی به بيمارستان دی انتقال يافت و برخلاف آنچه در اخبار ۲۰:۳۰ (رسانه ملی) و برخی رسانه ها آمده، مانند يک بيمار عادی در اتاق ٤٠٣ واقع در طبقه چهارم آن مرکز درمانی با حضور شبانه روزی نيروهای امنيتی بستری شد. پزشک معالج در نخستين معاينه متوجه فشار خون بالای ايشان و ناراحتی در ناحيه ريه ها به دليل اثرات شيميايی ناشی از دوران جنگ تحميلی شد و در نتيجه انجام آزمايش های بيشتر برای آماده سازی عمل آنژيوگرافی در دستور کار قرار گرفت که در نهايت صبح روز پنجشنبه ۱۸ آبان آژيوگرافی انجام و دادستانی نيز گزارش آن را از بيمارستان دريافت کرد.
در اين وضعيت بغرنج، برخی سايت ها و خبرگزاری ها اقدام به دروغ پراکنی به نقل از منابع «نامشخص» درباره اتهامات تفهيم شده در زندان به آقای مهدی هاشمی و همچنين وضعيت بيماری او کردند که براساس قوانين قضايی و اين سخن دادستان کل کشور مبنی بر اينکه "ما معذوريم از اينکه فردی که هنوز محاکمه نشده اتهاماتش را مطرح کنيم. اگر اعلام کنم فرد می تواند از من شکايت کند"، بنابراين حق شکايت از خبرگزاری فارس محفوظ است. آنچه بی عدالتی رويه اين رسانه ها را مشخص می کند مقايسه روش اطلاع رسانی درباره آقای مهدی هاشمی با پرونده های اختلاس سه هزار ميليارد تومانی، بيمه ايران و ... در استفاده از نام متهم و موارد اتهامی ثابت نشده است که در عين حال حتی به فرض تفهيم اتهامات منتشر شده اين رويه براساس نص صريح آيين دادسری کيفری عمل مجرمانه و در حکم «افترا» است.
براساس توضيحاتی که آقای مهدی هاشمی در ملاقات با آيت الله هاشمی رفسنجانی از روند بازجويی ها هنگام عيادت داده در هيچ کدام از جلسه بازجويی دوران بازداشت انفرادی ٤٣ روزه ادله ای دال بر انجام «جرم» ارايه نشده و محورهای بازجويی بيشتر براساس آنچه در رسانه های وابسته به جريان ها و اشخاص معلوم الحال منتشر شده پرسيده می شود. به گفته آقای مهدی هاشمی هاشمی خطاب به پدر "تا زمانی که دليلی برای اتهامات ارايه نکنند ادامه بازجويی های بيهوده بوده و به طور طبيعی نمی توانم به آنها پاسخی ارايه دهم حتی اگر ادامه حضورم در انفرادی تا چند ماه ديگر هم به طول بينجامد."
همچنين انتشار خبر بيماری آقای مهدی هاشمی در برنامه خبری ۲۰:۳۰ (رسانه ملی)آن هم با کنايه، عناد و با هدف دروغ جلوه دادن بيماری ايشان، از مصاديق بارز نشر اکاذيب جهت تشويش اذهان عمومی از سيمای جمهوری اسلامی است که با هزينه بيت المال اداره می شود.
خانواده آيت الله هاشمی رفسنجانی برای تنوير افکار عمومی ملت شريف ايران که به خوبی با رويکرد رسانه های ملی و غير ملیِ ارتزاق کننده از بيت المال آشنا هستند، سند بيماری ايشان، مراجعات وی به مراکز درمانی ديگر پيش از بازداشت و همچنين نامه تشخيص صريح بيماری از سوی جناب آقای دکتر ناظری برای دادستانی درباره ضرورت عمل آنژيوگرافی و مراقب های ويژه در خارج از زندان را منتشر می کنند تا مورد قضاوت افکار عمومی قرار گيرد.
همه اينها درحالی است که دو روز پس از انجام عمل آنژيوگرافی درحالی که بيمار به دستور پزشک بايد حداقل تا روز شنبه بستری بود و آزمايش ها نشان می داد وضعيت کليه های وی طبيعی نيست، اعلام شد که آزمايس سی تی اسکن داخلی بايد انجام شود. پيش از انجام آزمايش به خانواده گفته شد تا به طبقه پايين و بخش سی تی اسکن بروند تا بيمار را با آسانسور به آن بخش منتقل کنند. با گذشت دقايقی از حضور خانواده در بخش سی تی اسکن، تاخير حضور آقای مهدی هاشمی سوال برانگيز شد که پس از پرس و جو از کارمندان بيمارستان مشخص شد ايشان را در مسير انتقال از اتاق تا بخش سی تی اسکن در حالی که روی ويلچر نشسته بود به صورت {...}به زندان انتقال داده اند که عملی عجيب، سوال برانگيز و تداعی کننده فيلم های اکشن و پليسی است.{...}انتقال ايشان به زندان آن هم بدون هماهنگی با پزشکان و بيمارستان در حالی اتفاق افتاد که در هر سه آزمايش انجام شده پس از آنژيوگرافی، وجود خون در ادرار بيشتر شده بود و ادامه درمان ها به دستور پزشک تا ظهر شنبه بايد ادامه پيدا می کرد و آنگاه پزشک تصميم می گرفت. علت و ضرورت اين اقدام بی سابقه برای خانواده آيت الله هاشمی رفسنجانی غيرقابل درک است و بی صبرانه در انتظار توضيحات دادستانی درباره انجام آن هستيم.
در پايان يادآور می شود، شکايت از خبر پراکنی های برخی سايت ها و خبرگزاری ها به دليل انتشار اخبار کذب مبنی بر فشار به رييس قوه قضاييه برای توقف و اخلال در روند دادرسی، تفهيم چهار اتهام به آقای مهدی هاشمی -که صرفا بازپرس و دادستان می توانند از آن مطلع باشند، و همچنين آنچه در بخش خبری ۲۰:۳۰ سيمای جمهوری اسلامی پخش شد در راس برنامه های وکيل ايشان قرار گرفته است. بنابراين اقدامات قضايی لازم در اين ميان ضرورت پيدا کرده و به زودی اقدام خواهد شد.
خانواده آيت الله هاشمی رفسنجانی از ملت آگاه ايران که طی مدت بستری آقای مهدی هاشمی در بيمارستان به صورت حضوری و تلفنی و همچنين رسانه های مستقل که با گزارش ها و اخبار خود پيگير وضعيت ايشان بودند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارند و اعلام می کنند که براساس تاکيد آيت الله هاشمی رفسنجانی، تفاوتی ميان فرزندان زندانی ايشان با ساير فرزندان وطن وجود ندارد.

سرافراز باشيد
خانواده آيت الله هاشمی رفسنجانی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجید کارخانه | لينک ثابت |یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,|


آخرين مطالب
شادی
صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل مبارک
مبارک
رای همه ایران زمین حسن روحانی
قلعه نویی گرانترین مربی ایران
جدایی فشنگچی به امید خدا
پخش ايروپال
مهترین نکات در بحث کردن
بحث
عاشورای حسینی
شارژ تلفن همراه با گرمای دست
و چنین است مادر
بيانيه اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی: مهدی واقعا مريض بود
زادروز
گرسنگی فرزندان کارمندان و کارگران و گرانی کمرشکنی که تکذيب می شود
بیش از ۹۰ درصد درخواست‌های طلاق از سوی زنان است
رئيس مرکز تحقيقات سلولی درباره پارازيت ها: سقط جنين زياد شده
ژوزه پس از پیروزی پرسپولیس: یک روز می‌گویم چرا علی کریمی را کنار گذاشتم
ساپر جانسون


ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکدهای تقویم رو میزی
موضوعات
سرگرمی عکس آهنگ متن جک آشپزی حرفه ای زندگی نامه مسئولین
پيوند وبلاگ

http://01.20amar.com/ طلایه دار talayedar finam دانلود +18*********20+ایندال و اوندال دزپلاس هرگز نخواب کوروش تیم برتر پارس وی - پایگاه ویدیویی ایرانیان"> پارس وی ورود دخترها ممنوع ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایران کوروش و آدرس irankorosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

آرشيو
هفته چهارم بهمن 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
نويسندگان
نويسنده وبلاگ :
مجید کارخانه
رضا کارخانه
سعید کارخانه
خانم فاضلی
آمار سايت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS
لوگوي دوستان
موزيک و کد جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 67734
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1